Η δημιουργία μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να ξεχωρίσει στον ανταγωνισμό. Για να γίνει αυτό, χρειάζεται μια προσεκτική στρατηγική προώθησης, που θα συνδυάζει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και τεχνικές του παραδοσιακού merchandisinghttps://letterbox.gr/services/merchandising/ , όπως η διανομή φυλλαδίων https://letterbox.gr/ , η αφισοκόλληση και η καταχώρηση σε περιοδικά και εφημερίδες. Επίσης, η τοποθέτηση και η παρουσίαση ενός προϊόντος έχει μεγάλη σημασία για την αναγνωρισιμότητά του από τους καταναλωτές. Αυτό μπορεί να γίνει σε συνδυασμό με νέες μεθόδους προώθησης που χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο.
Ωστόσο, υπάρχουν επιχειρήσεις που δίνουν ακόμα περισσότερη σημασία σε παραδοσιακές πρακτικές marketing, όπως είναι η διανομή φυλλαδίων, η αφισοκόλληση και η διαφήμιση στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Τα φυλλάδια και τα διάφορα προωθητικά είδη είναι ισχυρά εργαλεία για την οικοδόμηση μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας. Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, προσφέρουν μακροπρόθεσμα οφέλη από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας έως τη βελτίωση της σχέσης με τους πελάτες. Κανένα διαφημιστικό προϊόν δεν χάνει την αξία του όταν χρησιμοποιείται σωστά και για συγκεκριμένο σκοπό. Ειδικά οι μεγάλες επιχειρήσεις και οι πολυεθνικές που προωθούν καταναλωτικά προϊόντα,δεν κάνουν διάκριση στον τρόπο διαφήμισης αλλά επιλέγουν στρατηγικά κάθε μέσο, ανάλογα με την περίπτωση και το κοινό που θέλουν να προσεγγίσουν. Ακόμα και για τις μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν πολλά χρήματα να διαθέσουν στην προώθηση των υπηρεσιών τους, η διανομή φυλλαδίων παραμένει ένας κλασικός και αποτελεσματικός τρόπος προβολής. Στην εποχή που το ψηφιακό μάρκετινγκ κυριαρχεί παντού, τα έντυπα μέσα έχουν τη δύναμη να παρουσιάσουν ένα προϊόν, με έναν πιο άμεσο και φυσικό τρόπο επικοινωνίας.
Τα έντυπα διανομής παρέχουν συγκεκριμένες πληροφορίες για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τις προσφορές ενός καταστήματος, που μπορεί να αφορούν και συγκεκριμένες περιοχές. Ένα καλά σχεδιασμένο φυλλάδιο μπορεί να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών και να οδηγήσει τους υποψήφιους πελάτες να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι καταναλωτές που διαβάζουν ένα φυλλάδιο, στη συνέχεια, όταν βρουν την ευκαιρία, ανοίγουν το κινητό ή τον υπολογιστή τους για να αγοράσουν το προϊόν ή να δουν περισσότερα χαρακτηριστικά, ψάχνοντας στη σελίδα της εταιρείας.
Πέρα όμως από τα φυλλάδια και τα έντυπα, πολλοί κανόνες του merchandising απαιτούν την παρουσίαση της εταιρείας και σε άλλα προϊόντα που έχουν χρηστική σημασία και φέρουν το λογότυπο ή το μήνυμα της εταιρείας σας. Μερικά από αυτά μπορεί να είναι κάποιο στυλό, ένα σημειωματάριο, μία κούπα, μία τσάντα ή ένα μπλουζάκι. Αυτά τα αντικείμενα αποτελούν εξαιρετικά εργαλεία προβολής, καθώς αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα. Τα διαφημιστικά δώρα ενισχύουν τη σχέση με τους πελάτες και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής γιατί χρησιμοποιούνται συνεχώς, προβάλλοντας το λογότυπο της επιχείρησης ή τη μάρκα ενός προϊόντος.
Ο συνδυασμός φυλλαδίων και προωθητικών ειδών μπορεί να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing. Για παράδειγμα: